maanantai 18. maaliskuuta 2013

Viikon kuva: Ei uskoisi minuksi!





















Viltsun boksissa käynnistyy uusi juttusarja! Juttusarjan nimi on "Viikon kuva" ja sarjan jokaisessa jutussa nostetaan esille yksi kuva, johon liittyy jokin tarina. Tuo tarina kerrotaan lukijoille.

Ole hyvä, ota mukava asento ja ala seuraamaan Viikon kuva-sarjaa!

Tämä juttusarjan ensimmäinen kuva on otettu meikäläisestä ja se on napattu Ahvenanmaalla. Tarkemmin sanottuna Ahvenanmaan Föglö-nimisessä pienessä saaressa.

Tein viikon verran kesällä 2010 töitä Enigheten Gästhem-nimisessä majatalossa kokkina ja yövyin sen läheisyydessä sijaitsevassa maatalossa. Tämä kuva on otettu tuon maatalon kuistilta.

No, ydinpointti ei ole tuo duuniviikkoni Ahvenanmaalla vaan se millaiselta näytin tuolloin! Katsokaa nyt herran pieksut, näytin tuolloin ihan erilaiselta kuin nykyään. En edes täysin usko, että tuo kuvan poika olen minä. Minä se kuitenkin olen.

En tahdo lihavuutta mitenkään moittia, mutta olen mielissäni siitä, että olen pystynyt laihduttamaan itseäni. Itse asiassa ryhdyin tuohon laihdutusprosessiini tämän nimenomaisen kesän 2010 elokuussa ja lopetin varsinaisen laihduttamisen seuraavan vuoden helmikuussa.

Onnistuin poistamaan kehostani noin 25 kiloa sitä itseään, läskiä. Dieettini jälkeen en enää ole varsinaisesti laihduttanut, mutta olen pitäytynyt terveellisissä elämäntavoissa, syönyt terveellisesti ja liikkunut hyvin.

Voin todeta, että kyllä kannatti laihduttaa. Ja etenkin sen vuoksi, että oloni on parantunut. Kun on kevyempi, niin sitä on jotenkin kevyempi fiiliskin. Jaksaa enemmän.

Helpolla eivät kilot lähteneet, se vaati päämäärätietoisuutta ja sitoutumista tavoitteensa eteen. Ruoista saatavat kalorit laskin tarkkaan oikein tietokoneeni Excel-ohjelmalla.

Onnekseni ylsin tavoitteeseeni ja sain laihdutettua itseäni reilusti.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti